På väg till stallet.... sakta men säkert... vääääldigt sakta...

Ja, rubriken säger allt!
ush jag vet inte vad jag ska skriva?

Skolan va extremt seeg!
Först musik...
Gick ganska fort eftersom jag fick spela trummor hela tiden (A)
Efter musiken va det No. Där jobbar vi med ngt udda häfte om Newton..
Fattar inte så mkt men som tur är så har man en snäll kompis man kan skriva av ;)
Sen matte. -.- Säger jag bara!
Sen lunch. Belv bara ett knäckebröd eftersom ett jävla Elevskyddsombudsmöte gjorde så vi bara fick 10 min lunch! :O Sen va det svenska... våran lärare pratade extremt fort så det va lite svårt att hänga med ibland xD
efter det va det Elevens val. Hade syslöjd. Håller på att göra en vojlock som jag skulle göra till Jasmine när jag gick i 4an fast jag blev aldrig klar med det xD Satt iaf o vänta på hjälp extremt länge!
Sen efter ca 30 minuter fick jag hjälp xD
Och nu sitter jag här....

Här kommer ngr bilder ;)
Skriver under bilderna vad jag hade för inställnig på kameran!

(oredigerad)
Hade kameran inställd på S
Slutartid: 1/80
F-Nummer: 5.6
Iso : 1600

Strömslundskolan
(oredigerad)
Kameran va inställd på utanblixt läget
Slutartid: 1/500
F-Nummer: 5.6
Iso: 640


HAREBRA!

/julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0