God Morgon :D

Hejsan :)
Jag hann aldrig skriva ngt igår eftersom jag kom hem ganska sent från stallet och orkade aldrig blogga innan xD Igår red jag först Liam det gick bra :D
Blev bara lite skritt och trav :)
Sen ngn timma efter hoppade jag Algottich :D Det gick enormt bra :) vi hoppade en serie på 3 hinder. Madde sa i slutet att det va helt perfekt! Det va lite kul :D
Idag ska jag städa mitt rum, åka till stallet o rida Asger med bästaste Johanna sen blir Årsmöte med U-sek! Kanske kommer med detta året!? :D

Här kommer några bilder! :D
Älskade Kamera <3

Hade kameran på utan blixt.
Slutartid: 1/25
F-Nummer: 5.6
Iso: 1600



Hade auto läget på kameran
Slutartid: 1/125
F-Nummer: 5.6
Iso: 110

Datorn vill inte samarbeta så det blir inga mer bilder :(
Bloggar kanske mera ikväll :D

/julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0